Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, September 6, 2009

Kayuhan 'Burung Hantu' ouk...ouk...ouk: Part IV - Tower 13 hihihihi.

Ahad, 6 September - Gudnite everybody.....dah 2 malam aku tak ride, sepatutnya 2 mlm baru ni kena turun, coz meriah...ramai yg cuti sabtu-ahad turun padang. Tapi nak buat camna dah ada menda lain yang lebih penting hehehehe. Sepatutnya malam ni tadak ride, tp diam tak diam bro Masgut send msg ajak kayuh...and ada lg 4-5 org raider yg nak turun padang. Aku pun ON saja, coz mggu ni aku masuk keja kul 9am. Tempat ride and time cam besa la....bagi aku kat situ saja yang best and peaceful untuk kayuh. Hari ni kayuhan aku 'failed', sebab masuk round ke 2, kaki dah bagi signal...symtom2 nak krem. Aku try la kayuh plan2, then rasa dah ok aku try speeding, tp result masih sama...still rasa amaran untuk krem. Dah 4-5 kali dok jadi menda yang sama, so aku dah mula 'fedap'...2nd round sampai kat trafik light nak masuk Infineon tu aku decide untuk patah balik, and simpan beskal truih...frust btoi. Dah la mlm ni berpeluang ride ngan 'Meet Uncle Hussein', nak try la cucuk blakang dia. Tp rasa-rasa macam tak mampu la nak follow, 1st round pun dah nampak mcm mana dia punya speedy...berdesup cahaya, bole la kot cucuk tapi dalam 10 second saja la yang mampu hehehehe. Ok laa...ceta panjang pun tak guna, picture pun tak snap sgt, bowink dah...dok snap kat tmpat yg sama jer hihihihi. Bye2.

Raiderz: Aku (Odd), Shahrul, Masgut, Megat & Son, Wan Alma, Nizam, Warry & son dan penampilan istimewa...Meet Uncle Hussein hihihihi, power siot.


Ramai la jugak malam ni, yg ada pun suma power2.



Mcm mana nak 'tikam' blkg Uncle Hussein ni, dah jauh ciciorrrr.



Sesi bersembang flashback zaman 'dahulu-kala'.



Dah laa...jom kita brambus.



-The End-



No comments:

Post a Comment