Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, July 22, 2009

Saja kayuh pi Tokun hihihi.

Rabu, 22 July - Hello...slamat mlm pada pembaca blog sekalian. Hari ni tadak apa aktiviti sangat, just kayuh p Tokun ja. Patutnya pagi tadi aku kena kayuh p Tokun, coz dah janji ngan membe sekerja. Tp disebabkan mengantuk mengatasi segala 'klimax' kayuhan....jadi lepas bangun smayang subuh, aku continue tidoq dan hasilnya kul 9.30am baru terjaga. It's already too late, aku just send msg bgtau yg aku tak leh p. Paih tu...tarik slimut tidoq balik la, tunggu lagi...sedaq2 dah pukul 2pm hehehehe, puaih.

Dipendek kan ceta, lepaih ja selesai solat Asaq ptg tadi aku melepak kat depan rumah jap...tengok langit. Cuaca dah kembali ok, coz tadi hujan lebat. Lama la jugak dok tilik bintang dilangit, at last...tepat jam 5.30pm aku dah tak ble tahan, 'nafsu' rakus nak berkayuh dok tengah bergelodak ni. Truih aku p dapoq capai beskat, tauk boh dlm keta...jalan. Sampai kat Tokun dlm kul 6.10pm camtu laa. Mujoq tak keseorangan, sampai ja kat sana aku nampak Nazri dok tunggu Md Noq pasang beskal, cantek...ada jugak geng. Terpandang saja beskat Nazri, maka terjawab la segala persoalan yang ditimbulkan oleh Blogger Gerek Gunung tentang raider yang ber'fork'kan hijau florosen hehehehe. Perhhh...R7 kaler hijau, mmg khas untuk Merida, cayalah. Tapi sayang, masa Jamboree UUM ari tu raider 'fork hijau' ni frust menonggeng, nak tau saipa...p la tanya dia sendri huhuhuhu. Dah laa...tolak tepi semua tu, starting pun dah 6.30pm, so aku target sampai CP Minum Teh jer laa...nak naik ke puncak tak dan dah, takut satg kot berkayuh bersama raider 'keliwon' plak, na'aihh. Sampai kat ataih, lepak sembang2 jap...dlm kul 7.12pm kami semua bersurai, selamait. Aku tak amik picture sgt, coz suasana tak meriah...tp ada la skeping dua pic sendri huhuhhuu...layan !!!!


Posing dulu, muka kena cover sket, coz penat hehehehe.



Nazri bersama R7 hijau, mmg khas untuk Merida.



Md Noq, lani dah payah la nak jumpa masuk offroad, coz ada 'bini' baru...untuk main dijalan raya sahaja. Mai Tokun sebab nak training kayuh berdiri, cayalah.



Dah dekat nak balik, Wadi plak smapai...tu dok tgh ketaq nak layan DH.



No comments:

Post a Comment