Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, August 26, 2012

Selepas Sebulan !!!

Ahad, 26 Ogos - Tu diaaaaaa.....dah sebulan lebih aku tinggai rumah, inilah hasilnya. Slalunya selang 3 mggu skali aku mesti mencangkoi, sebab nak elak kan dari naik rumput2 liaq hehehe. Kalau tak turun 'kebun' inilah jadinya huhuhu. Hari ni aku mai kemaih2 rumah sket, dah berabuk kat dalam rumah....camno Damia nak dok nanti, klu rumah berabok. Aktiviti hari ni, basuh baju, mop lantai, vacuum rumah, lap2 habok and meracun rumput. Fuhhhh...penat dekkk, tetapi demi my Damia, papa buat selambe jerrr hehehee. Hmm....mlm ni dah stat keja, huh...terasa mcm baloq, al maklum la cuti sebulan, waarrrkkkk !!!


Huh....kompom, nanti aku mesti turap simen tepi ni, coz aku ni malaih sket nak tanam2 pokok.



Depan rumah lagi 'brutal'....tp takpa, tadi dah racun, tggu sat 3-4 hari lagi.



Huh...rumput2 liarrrr, siap kau kejap lagi huhuhu.



Tu diaaa....berabok + port 'spidermen'.



No comments:

Post a Comment