Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, August 7, 2012

My Newborn Princess...Welcome Sweetheart

Selasa, 07 Ogos - Alhamdulillah, syukur kepada Allah swt, akhirnya hari yang dinantikan oleh aku dan mak buyong telah pun 'menjelma'. Dengan izin tuhan, pagi ni mak buyong telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan diWad Bersalin, Hospital Sg. Buloh, tepat jam 08:26am. Aku juga bersyukur kerana semasa 'kejadian' aku ada bersama-sama dgn mak buyong untuk memberi semangat kepadanya. Pengalaman pertama, melihat isteri melahirkan anak, takala terlintas difikiran aku, inilah pengorbanan terbesar bagi semua para Ibu.

Sebak la jugak aku masa tu, coz tgk keadaan mak buyong, memang nmpak perit....bertarung nyawa. Sambil dia dok push, sambil aku berzikir serta memberi kata-kata semangat untuk dia. Akhirnya keluaq jugak sorang hehehee...berat baby aku dianggarkan 3.7kg, kata misi tu "besaq anak kamu, patut la susah nak keluaq"....ooo yaka, mana saya tau hehehe. Kondisi baby, normal and mak buyong cukup happy, coz apa yg diimpikan nya telah tercapai, dia nak anak perempuan, alhamdulillah. Elok la jugak dapat hat perempuan, coz dia dah sound aku awai2, kalau keluaq lelaki, lepaih dia elok saja...dia mau pregnant lagi, nak bagi dapat hat perempuan jugak, no'hoihhhh naya2 hahahaha. Ok ada la sket picture aku punya babygal, comey dak hehehee  :-)


Nyenyak dia tidoq.



Baby ni nama apa ekk...hahaha tunguuu.



Alamakkk...kena enjet BCG plak, sian anak papa.



Mommy and daughter...but baby more like father hihihi.



Uk alohhhh....comeynya anak papa Odd  :-)



Tu dia mengantuk lagi, hmm...takpa2 tidoq la, klu jaga pun satg asyik dok 'nyanyi' ja hehehe.



Official D.O.B....berat 3.7kg.



Mata dok surrrrr....lagik.



Tu diaaa...mama dia, dah bole senyum dah. Tq mama  :-)



No comments:

Post a Comment