Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, August 9, 2012

I Present You.....

Khamis, 09 Ogos - Smlm mama and baby dah bole discaj dari hospital, maka bermula lah tanggungjawab aku sebagai seorang ayah. Aku juga sering berdoa agar diberi petunjuk dan hidayah agar dapak menjadi contoh yang baik untuk baby aku tuh. Pagi ni tanpa membuang masa, aku ke Pejabat Pendaftaran Negara, untuk mendaftarkan kelahiran baby aku tuh. Maka dengan 'official' nya, nama puteri sulong aku ni diberi nama Nurul Damia Syafiqa bt Mohd Nazarul. Semoga dengan  adanya buah hati mama and papa ni, lebih berserilah lagi rumah tangga kami. Aku plak akan buat segala yang terbaik untuk baby and family....insya'allah.


Borang penamaan anak....mujoq JPN area Kota Damansara tak berapa ramai org, jadi proses pendaftaran utk baby aku pun tak amik masa lama sgt.



Jeng je...jenggggg...nindia officially sijil kelahiran Nurul Damia Syafiqa.
My kad lagi sebulan siap laa...



No comments:

Post a Comment