Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, August 15, 2012

Ekspressi Damia.

Rabu, 15 Ogos - Hmmm....apo nak buek nih ?? Dari shari ke shari duduk dirumah mentua tanpa arah tuju. Kalau kat rumah sendiri ada la jugak roller, ble la wamap2 kasi keluaq peluh sket. Bole sikit pun jadi ler, coz bulan2 posa ni tak leh nak 'hardcore' sgt, takut satg kering tekak. Nak kacau Damia pun....keja seharian dia, 'titon' jerrr. Tapi elok la jugak dia tidoq, mengkalu jaga satg dia suka dok 'menyanyi' hahahaha.

Hari ni punya la boring tadak dah, lepas saja aku bagi Damia mandi, teruih aku bagi dia dressing segak2....hohoho. Dah bereh semua tu, aku bok kluaq kamera and buat foto sessi hihihihi...Damia kena jadi model utk papa hari nih. Aku letak kat tilam 'dunlopilo' dia and just tunggu tgk reaksi Damia. Ermmm...tadak apa yg best pon, Damia asyik2 dok tgk kiri kanan jer, apa yg di tgknya aku pun tak tau, nak bg nampak lain sket, aku buatkan dia menagis and biaq sat hehehe, marah mama dia, coz kacau anak dia. Hmmm....apa lagi aku nak buat lepaih ni, acara yg dah kompom lepaih ni, ialah tidoqqqqq....zzzzzz....zzzz, jom tidoq !!!







Kata org tua2 or mengikut sains laa, bayi yg baru lahir dari umoq 0 - 2 bulan, masih blom dapat melihat apa2, mereka cuma mampu mendengar saja. Tapi why aaaa....Damia suka tgk kiri kanan dan atas, Damia tgk apa ekkk ??? Cuba tgk papa ni....papa nak amik gambaq Damia  :-)




The 'curut' for temporary 'pain killer' hehehehe.









Alolololoo....nape menangis Damia ??? Sapa buat, habaq mai sini, nnt papa sidai dia  :-)



No comments:

Post a Comment