Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, August 18, 2012

Satu hari diMalam Raya.

Sabtu, 18 Ogos - Hmm...diam tak diam, esok dah nak raya. Tahun ni aku langsung tak amek kisah pasal raya. Apa yang aku kesahkan ialah mama yang masih di dalam pantang and Damia yang masih berusia 11 hari. Baru 11 hari tapi org dok agak usia Damia dah mcm sbulan dua hehehe. Cepat sungguh Damia membesaq naaa hihihihi. Tadi dok tak dok, mama ajak aku kluaq, buhsan sgt terperok dirumah. Hmmm...aku sebenaqnya pun bosan jugak, tapi tak offer la ajak mama keluaq coz mama still dalam pantang. Mama cakap dia bole keluaq, tapi tak ble byk jalan laa...Ooo klu camtu, jom siap. Dah alang2 keluaq, bole le singgah 'suparmarket' beli baju raya kat Damia.

Tak p mana sgt pun, coz kesihatan mama pun terhad, aku just bawak mama p beli baju Damia kat Tesco Damansara and on the way balik tu, lepak2 jap kat th Curve....dan la pekena McD 'setalam', untuk mama plak, dia just bole 'cuci mata' and pekena Buboq ayam McD huhuhuu...sabaq sat na. Yang si Damia ni plak, suasana hingaq dengan org ramai + live band dok memekak, dia bole selambe jer tidoq, memang chempian tidoq macam mama hang laaa...hehehe. Ok jom blah, esok dah nak raya, kepada semua umat yg beragama Islam, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.

P/S: Stroller baby, sponser by Kak Ipaq....pinjam jerrrrrr  :-)


Huihhh...seronok mama dia, bole tgk 'dunia luaq'.



The Sleeping Beauty....Nurul Damia Syafiqa.



Ronda2 sekitar the Curve, Damansara.



No comments:

Post a Comment