Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, June 24, 2012

USM PJJ: I Accept !!!

Sabtu, 24 June - At last....after a long-long consideration and deep deep deep thinking, I'll accept the offer to futher study with USM hehehe...Welcome to the 'Headache' club. The question is "Am I ready for this ??"  Hmm...I sendiri pun not sure, kena try dulu baru tau...nak kena buat 'brain' test, nak tgk function ok or nak kena 'reboot' semula. Halangan pertamaaaaaa....standby la rm1.7k utk yuran nak masuk ni, huhuhu duit kaluit, duit kaluit. Tapi takpa, bersusah-susah dahulu and bersusah-susah lagi dikendian harinya hehehehe (pepatah aku sendiri daa). Wahai rakan2 dan pembaca blog aku, hampa doa2 kan lah kejayaan aku ni noo.


Offer accept  :-)




Kena isi borang.....adusss, byk sggh lampiran nak kena isi  :-)



5 comments:

  1. salam...selamat bepuase sy ucapkan.....saya pun pjj usm same mcm awak.kos sains matematik..rasenya mcm pernah jumpa coz blok l12 kan...tp ada masalah dgn pengajian di usm ni..setiap tahun kena hadir kursus intentif yg panjang...rasenya pihak majikan nak ke beri cuti panjang pada kita semua....

    ReplyDelete
  2. salam, sy berminat utk ambik pjj di usm, kalau boleh sy akan ambil sains kimia. tp saya nk tahu berapa hari kelas dalam sebulan ye.... kalau boleh nnt kita share pendapat.. email saya fitri_lab007@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. Salam. . Bila ya sesi 2013/2014 dibuka permohonan? Boleh x info kt sy air_ant@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Salam, boleh tahu apa kelayakan untuk enroll ijazah muda sains fizik? info ke iankchenz@yahoo.com..terima kasih

    ReplyDelete
  5. Salam... if pointe diplma blow than 3.5,lyak x apply sains kimia pjj usm..? Tlomg emailkn kt cancer_klate@yahoo.com

    ReplyDelete