Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, June 3, 2012

Hari Ulang Tahun TUDM ke-54.

Ahad, 03 Jun - Smlm kaluit dengan kenuri kat rumah mentua, hari ni kluaq plak meronda. Kebetulan rumah pak mentua aku berdekatan dengan airport dan TUDM, hari ni TUDM ada buat 'open house' sempena ulang tahun TUDM yg ke-54. Ada mcm2 event depa buat....aku tak bercadang pun nak p tgk, tapi ayah aku (real father) teringin nak p tengok, teruja dok tgk jet dok pi mai, pi mai kot ataih bumbong rumah.

Dah sampai sana, last2....aku dgn Mak Buyong saja yg masuk tgk pameran2 kat sini, coz cuaca terlalu panas and mak aku tak tahan sgt, so ayah aku terpaksa la teman mak aku hehehe (mesti frust tu). Cuaca tak brapa best, membuatkan aku pun tak lepak lama kat situ, tgk dgn keadaan mak pbuyong plak yg tak brapa nak ok....kena panaih and mola dok gaduh pening. Tapi sblom kami blah, dan la jugak aku amik gambaq 'kape-terobang'. Hmm...brapa agak2nya suhu cuaca hari ni....terasa bahang mcm kayuh kat Aloq Staq tempoh ari, sigh !!!














-The End-



No comments:

Post a Comment