Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, June 28, 2012

Offer From GNC.

Khamis, 28 June - Hahaha lai lai lai, GNC tengah buat offer skang. Tgh dok meronda kat Times Square, tengok2 ada sales. Apa yg menarik minat aku, ada satu papan iklan tulis kat situ, buy 1 free 1...jom serbuuuuuuu. Bila p dekat, baru nmpak clear....ada iklan kecik tulis, ada sekian2 produk saja. Cehhh bikin org bimbang saja. Bimbang2 pun, dan la jugak aku sambaq 'setong' Accelerade...normal price rm117, kalau ahli dapat la dalam rm94 camtu. Tapi hari ni depa offer, ahli atau bukan dia bagi la 'setong' ni dgn rega rm76, hmm...morah2. Kebetulan ayaq 'kuat' aku pun dah 'sold out', truih aku gabuih 1. Slalu dok amik perisa oren, kali ni aku amik perisa 'Leman' plak....test minum hat Mait Apit punya, sedap gilerrrrr huhuhuhu. Sapa2 yg dok besa beli suppliment kat GNC, cepat sebelom kehabisan stok  hahahaha...!!!


Jeng...jen...jenggggg, setelah 'sedekat' tak 'reload' ayaq kuat, hari ni ku 'reload' juaa, jus leman derrrr, nyum nyummm !!!


Sale !!! Potongan 30%...ermmm lebih kurang lagu laa  :-)



No comments:

Post a Comment