Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, June 20, 2012

Long Time No 'Print'.

Rabu, 20 June - Salamatttt....dah lama rasanya aku stop 'production' cop baju. Lepas last punya job, aku truih buat house keeping kat 'port' kami dok cop baju tu, coz 'port' tempat aku buat tu lani dah jadi rumah ku syurga ku hehehehe. So buat sementara barang2 printing, ada yg simpan kat aku and ada yg simpan kat partner aku, kami seperate dua.

Last month dapat job, membe2 tempat keja jugak yg soh buat....kalau ikut aku, aku dah rasa mcm malaih dah nak buat, tp partner aku masih lagi bersemangat, so...what the hell are we waiting for, kluar kan segala 'equipment' kita hahahahaa, 'kilang' dah nak mola beroperasi. Buat masa ni 'port' untuk aku cop baju ni bertempat kat rmh partner aku, coz rmh dia ada 4 bilik and bilik stor dia kami buat markas sementara. Dan inilah hasil karya untuk kali ini....Baju bertuliskan Jelajah Semenanjung 2012, 1700km tuhhhh....nek 'kap' saja, kena complete dlm masa 4H3M huhuhu, bole kematu juboq. Ok lah...pada semua membe2 yg join Jelajah Semenanjung pada 22 June ni, berhati2 dijalan raya, semoga perjalanan p dan balik berakhir dgn selamat, jgn lupa...lani musim jerebu, jaga sama kesihatan anda....adiosss !!!


Design depan.



Design belakang.



Rupa paras untuk t-shirt putih.



Hahahaa...ready for delivery, ting tong !!!



No comments:

Post a Comment