Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, June 16, 2012

Baby stuff !!!

Sabtu, 16 June - Sejahtera ke atas kamu wahai sahabat2 diluar sana. Hmm...insya'allah jika diizin Allah, next month (July) aku bakal bergelar bapak (macam tak caya). Macam2 perasaan dan pertanyaan bermain difikiran aku, dah bersediakah aku untuk memikul satu lagi tanggungjawab yg bakal diamanahkan untuk aku ??? Nak tak nak, aku kena tempuhi jugak....actually aku tersangat teruja untuk menjadi seorang bapak hehehe, depan Mak Buyong saja ja buat2 'cool', tapi dalam hati ni hanya Tuhan saja yg tahu, betapa excitednya aku hehehee.

Memandangkan due date dah tak lama mana, tadi sebelom masuk keja malam, dan la jugak aku bawak Mak Buyong p shopping barang baby, waaa...dia manyak heppi looo. Kami shopping sekadar ala-kadar shaja, tu pun atas advise membe2 yg penah lalui pengalaman anak pertama. Segala input dan nasihat semuanya aku simpan, yg baik jadikan tauladan dan yg buruk jadikan ia sebagai sempadan. Thanks to all my friends....yieeehhhaaaaa !!!


Hahahaa....nindia 'result' hari ni  :-)



Hehehe...for newborn.



'Menan' pun ada jugak, dah free gift, rembat saja huhuhu.



No comments:

Post a Comment