Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, August 5, 2009

From Karpet to Pak Latok.

Rabu, 5 August - Samekom to all reader diggest hihihi...hari ni memang btoi2 punya lena. Balik keja malam truih p kayuh, lepaih zohoq tadi lena...sedaq2 dah dekat kul 8pm, astaga tak sedaq asaq dah berlalu hehehe, memang setan dok belai soh tidoq jgn mangun2 dah, cizzz !!!

Balik dari keja malam pagi ni aku plan nak buat kayuhan ringan ke Langkap, tapi disebabkan hujan lebat menjelang subuh td, aku decide untuk membatalkan kayuhan aku ke Langkap. Coz kalau p, trek basah + selut + jln licin + 'moral down' hehehehe...so maleh la aku nak p. Tapi niat nak mengayuh masih belum padam. Semalam geng PG7 ajak aku kayuh p Kapet, so dah tak jadi p Langkap aku kontek depa. Trek ke Kapet ok lagi, coz jalan simen...so tak le belemoih sgt beskat aku. Patutnya pagi ni Din Discovery ngan Zizan akan turut serta nak ke Kapet, tp disebabkan ada sedikit masalah teknikal, jadi depa tak dapat hadir...nevermind, maybe next time. So, pagi ni just 3 org raider saja, iaitu: Aku (Odd), Azhar 'Baimbai' and Ucop 'Santorian'. Kalau ikut plan, depa nak p kapet saja...hmm mana syok, rugi la aku bayaq duit tol rm7 + rm3.20. Lepaih ja smpai dikapet, aku ajak depa p Bkt Palatok and kalau larat, kita lajak p Pemandangan Indah. Cantek, depa kata carry on saja...tp sampai takat Bkt Palatok saja, coz time tu Azhar dah tak brapa nak larat, takpa nnt la kita repeat lain. Laluan balik plak aku ajak depa layan DH kat Jalan baru Blk Pulau and trus menghala ke Relau and balik semula ke Dinas Sg. Ara. Segala aktiviti kayuhan berakhir dgn selamat, tiada kecederaan dilaporkan oleh Bernama, sekian trima kaseyyyyyy !!!


Ini jer yang ada hehehe, jd la...ada jugak geng. Kick-stat kul 9.15am.



Hui...semangat btoi Bro Azhar, tak tggu kami dah.



Bermulalah perjalanan ke 'Reverse Kapet'.



First CP, masa ni hujan mula renyai2, tapi kejap jer.



Bersama Ucop 'Sontorian', dah 2 mggu tak kayuh...dia la kata hehehe.




Bermulalah aksi memanjat secara ber'duet', sambil kedengaran nafas 'kerbau' masing2 hehehehe.



....Dan jugak aksi tolak perseorangan.



Single Trek untuk 'Reverse Kapet'.



Sambil dok tggu depa sampai, aku snap le dulu pic 'kuda hitam' ku.



Inilah suasan di atas Bukit Kapet.




Welcome Bro 'Bembai'...ini kali kedua dia mai sini, tahniah.




Welcome Ucop 'Sontorian'...1st time sampai Kapet.



Tadaa...



Posing dulu.



Posing lagi bersama Bro Azhar.



Jom kita p krabat tempat lain plak.




Menuju ke Bukit Palatok.



Nampak saja mcm landai...kalau nak tau feel yg sebenar, kena la tanya Bro 'Bembai' tuh, ho-liau wooo....!!!



Steady la Ucop, nampaknya dia dah mula dpt rentak...coz aku tgk dia kayuh tak brenti kat Bkt Palatok ni, keep it up.



Dari celah2 rim cap ayam, kelihatan seorang pemuda sedang melakukan kayuhan 'separuh bogel' hehehe...sapakah dia ???



Pemandangan dari atas Bkt Palatok:






Ucop 'Sontorian'.



Azhar 'Baimbai'.



Posing dulu, masa ni kat exit Bkt Palatok.



Lagi-lagi posing.



Hehehehe...tadak keja.



DH Jalan Baru:







Singgah Petronas jap, lepak minum2.



Model iklan Spritzer 'Tinge' huhuhuhu.



Bergambaq bersama Bumble-Bee.



Let's go man, dah lewat ni.



Way to go home, masa ni kat area2 Relau.



Hehehehe...terkedek-kedek aku tgk Bro Azhar kayuh :p



Kembali ke finishing, tapak pemunggahn...Dinas Sg Ara.



Best...walaupun tak jauh mana, tp puaih ati la jugak kalau mai kayuh kot area ni.


No comments:

Post a Comment