Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, February 17, 2009

Kunjungan Jat Poyo ke Air Itam 'Damn'

Salasa, 17 Feb - Eloo...seperti yg di janji kan. Pas abih keja petang ni, aku ngan Jat dah plan nak p panjat Air Itam Dam. Jat ni dah lama sgt ngidam nak naik ke Empangan air itam tu, so ari ni hajat dia dah terlaksana (mcm golden dream, Benson & Hedges plak). Selalunya aku akan stat kayuh dari Relau, tp arini nak permudah kan sket, kami stat dari Petronas Paya Terubong. Jarak kayuhan pun tak jauh sgt, total pegi balik dalam 13 kilo plus2 jer. Ramai gak org arini, masa turun tadi pun ada lagi kelibat org dok kayuh, walhal dah kul 7.10pm. Maybe beskal depa ada lampu kot, hmmm...lantak la. Alhamdulillah, kayuhan bermula dan berakhir dgn selamat, tiada kecederaan di lapor kan, cuma Jat je dok ngadu tali perut dia bersimpoi huhuhuhu. Walau bagaimana pun, kena respek gak kat dia, coz tak putus asa and still nak kayuh, walau pun memek muka dia macam nak ajak patah balik. Ok la tata, daa....


Ok...pasang kaih beskal, dah lewat ni.



Semangat btoi membe aku ni, dia tak tau satg apa nak jadi.



Aku cool jer...dah tau dah satg nak jadi apa hehehehe.



Ni dia...2 org raider ketegaq.



Nape ??? Penat ye bang huhuhu.



Sabaq2...kawal sket 'perasaan' tu.



Dah aku agak, pasti begini jadinya hehehe.



Baru lepas 'klambing'.



Caya la Jat, brani mencuba and jgn cepat putus asa.



Aik...baru tat sat aku puji. Takpa2 take 5 jap.



Sila kan tuan hamba, baik tuan hamba p dulu. Kalau biaq hamba p dulu, jawabnya kita jumpa di empangan hehehehe.



"Huh...tgk ni Odd, dah kembali ke zaman remaja dah body aku" - Jat.



"Apa guna bertubuh sasa, jikalau 18 kali brenti hehehe" - Odd.



"Takpa2...tunggu sket ari lagi, aku nak p operet lutut ni" - Jat.



Alhamdulillah, sampai gak kat ataih. Padat btoi Penang ni.



Kegembiraan jelas terpancar di wajah membe aku ni.



Odd - Aku kat sini laa....



"Woi...bila mau sampai ni, dari tadi dok sikit lagi...sikit lagi" - Jat.



Nah...sampai jua kat ataih ni, tanpa perlu menolak.



GT Chucker 2.0



Jamis X-Trail 3.0



Fuhhh....bestnya suasana kat sini.



Ni apa hal plak.



"Sapa kata aku penat, tgk ni...siap bole tekan tubi lagi ni" - Jat.




Best...best...best !!!



Aik...tetiba ja angin kencang ni, danger2.



Antaq repot kat bini ye bang.



Orait...ni masa on the way nak balik.



Aku pun nak posing gak.



Alo geng, tgk depan sama.



Suasana ketika senja, keta mmg byk time ni. Lama gak dok tggu, tara nak bole lintaih.



Aiii...jauh menung, mengenang masa depan ke.



Hai...pekaba, huhuhhuu.



Senyuman yang menanda kan kepuasan, nnt mai lain.



Ok, masa utk 'housekeeping'.



Mcm besa la, kena bukak taya nak boh dlm keta. Bila la nak bley boh ataih bumbung ni.

No comments:

Post a Comment