Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, February 15, 2009

Boring btoi hari ni.

Ahad, 15 Feb - Tensen btoi aku hari ni. Slalu nya kalau cuti, mangun2 tidoq jaa...trus kluaq g kayuh. Tapi pagi ni pelik sket, pas subuh tadi sambung tidoq blk. Mana tak nya, beskal aku ada masalah problem sket. "Sport rim" blakang beskal aku, dia punya hub 'liau'...tak leh nak kayuh trus. Kempunan aku nak kayuh pagi ni. Smlm kalut aku p kedai p cari 'hub', last2 kena reman "sport rim" aku tu kat kedai, sebab 'hub' aku tu special sket, maklum la "sport rim" mahai hehehehehe. Smlm tinggai, ari slasa tengah ari ni ambik. Esok petang pun tak leh kayuh lagi, buhsan btoi. Mintak2 la selasa tu kompom siap bila aku p amik, kalau tak siap mau 'migrain' aku. So, aktiviti aku ari ni....di habis kan dengan ber monyok and tunjuk skill mengoreng guitar hahahaha. Sapa nak blajaq main gitar mai laa...yuran tak mahai. K laa...maleh aku nak ceta panjang2, tadak mood ni. Sian kat GT aku...hanya menghitung ari sob...sob...sob...!!!

Pabila tahap kebosanan tak dpt di bendung, macam-macam bole jadi.
-sekadar gambar hiasan hehehehe-

No comments:

Post a Comment