Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, January 25, 2018

Percubaan membina laluan 10km

Khamis, 25 Jan - As'salamualaikum and Goatmorning folks. Pagi ni tadak plan nak buat apa2 aktiviti, tapi pagi nih jugak rasa macam 'mental' tengah dok mau. Apa lagi...capai kasut trus kluaq pi jog. Disebabkan pagi ni semangat dia lain macam sket, aku try mark laluan sekitar pusing taman kot area rumah aku nih, ble dapat dalam 10km kira cantik laa. Ok on Strava and aku cuba sebaik mungkin untuk berlari tanpa 'take five', Alhamdulillah buleh jugak rupanya. Sepanjang lari aku x tengok pun Strava, sampai finishing baru aku bok kluaq henset and check tgk brapa total kilometer yang aku dapat. Tak sangka bole jugak dapat dalam 9.2km, besaq jugak jajahan taman aku stay nih, kena add sket lagi untuk dijadikan 10km. Next week plak laa try lain, mlm satg dah start keja...jadi aktiviti terpaksa slow/stop laa.

 TQ Brooke hihihihi !!!



 Basah sehingga ke spenda bai hahahaa...



 Catatan Strava....



Hmmm...bila diamati balik route nih, ada certain laluan mcm tak logik.



No comments:

Post a Comment