Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Monday, February 22, 2010

Cerita Panaz: Mike Apit 'kawin lain' !!!

Isnayan, 22 Feb - Berita terkini...baru2 ni aku telah digemparkan dengan cerita Mike Apit 'kawin lain', hah...dlm diam2 menikah lg sorang, cisss. Tapi tuan2 dan puan2 jgn cepat tekejut beruk dgn berita sensasi ni, sebab beruk pun tak tekejut mcm tuan2 dan puan2 semua hehehehe. Apa yang dimaksudkan dgn 'kawin' tu ialah, bro kita ni telah membuat keputusan untuk meninggalkan kelab Giant dan beralih arah kepada kelab Merida. Aku sempat menemu ramah dia masa kat litar Bestkal dan antara kata2 yang sempat dirakam - "Aku rasa, dah sampai masanya....sudah tiba masanya untuk aku membuat pembaharuan dan tunjukkan kat hampa semua, siapa dia aku yg sebenaq nya hahaha. Selama ni aku bagi muka, hampa pijak2 aku...hampa tinggai2 aku, lepaih ni sorry laa...no way man, no way" - itulah antara kata2 angkuh beliau.

'Bini' lama dikatakan telah dibuka untuk bidaan, bagi penggemar2 frame Giant Karbun...jgn lepaskan peluang ke'emasan ini, anda boleh lah membuat bidaan dari sekarang. Tp apa nak kata, 'janda' lama ni bagaikan Rozita Cik Wan...tak sampai 2 menet, dah ada rider 'champion' sambaq. Format installment...pembayaran secara 'kot memot' selama 48 bulan + zero interest, berbaloi memang berbaloi. Siapakah rider 'champion' tu...adakah dia rakan2 sekayuh atau rakan2 yg baru nak berjinak-jinak dengan Rodies. Tungguuuuu...nantikan pendedahan 'exclusive', kita akan terjah untuk mengetahui sejauh manakah kebenaran nya, sekian saja laporan dari bernama.


Mike Apit bersama 'bini' barunya...morah...morah.



Merida Scultura, Evo 907-full carbon. Huiiiyyooo...pakai kuasa Evo tu, paih ni skali change gear jenoh bersin.



Giant TCR, full carbon...tak sampai 5 menet advertise dah disambaq oleh seorang rider 'champion'. Takpa2...nanti kita tau jugak sapa dia rider tu, tungguuu...



Rider ni tadak kena mengena dgn perkara di atas, tetapi dia lah manusia yg bertanggungjawab untuk mengonvert dan meleraikan enjin dari Giant TCR F1 dan memasukkan ke Merida Scultura Evo 907. Jika ada apa2 yg luruh ketika sesi ujian masa...maka bole la mengfailkan saman hehehehe...!!!

No comments:

Post a Comment