Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, March 19, 2009

Le Tua d'Junjong.

Khamis, 19 March - Seperti yang dijanjikan, ari ni aku dah set ngan membe tempat keja nak mengayuh ke Junjong. Kayuhan start dari Taman Selasih (rmh Mat Apit) akan melalui Bkt Teh and trus ke Junjong. Cadang tu bila dah sampai sana, nak krabat skali single trek kat area Junjong tuh, tapi disebabkan ada masalah teknikal sket...so kami cancel la nak panjat, lain kali je lah. Lima orang raider berjaya dikumpul arini, iaitu Aku (Odd), Mait Apit, Pawang, Manap M6 (sanggup delay blk kmpg hihihihi) and spesel guest Bro Jamil 'Best Kal', phewiiittt2. Total distant utk ari nih adala dalam 35.8 kelo...hmmm jauh gak. Ari ni aku tgk Tok Pawang ada sedkit penat masa mengayuh, tak mcm mggu sudah...apa sudah jadeyyyyy ??? Tapi takpa, dia still ok lagi, cuma masa nak sampai Junjong tu dia ada rasa cam nak muntah hijau huhuhuhuhu. Bila mai Junjong, maka tringat la aku tentang tragedi masa silam...huh !!!! Tragedi....apa dia tu, hehehehe...mana bley habaq, malu la aku. Ok la geng...gua chau dulu, enjoy your ride.


Aiii...apa lagi yang tak kena Pawang ?



Ooo...dah pasang meter tuh, cepat btoi 'upgrade' geng2 baru nih.



On the way to destination.



Bro Jamil dah get ready, tunggu dipertengahan jalan.



Ni dia....rasa cam ada something new la, huhuhu...apa dia ek ???



Pinjam beskal sat Pawang, aku nak posing.



Jgn belek lama2 sgt, satg bekenan. Mana Manap M6 ni ?



Nindia Manap dah sampai...berjaya jugak dia men'delay'kan waktu blk kg dan juga pelepasan 'kastam'.




Sesi menunggu...sapa agaknya ek !!!



Lama sgt aih...mai kita pozing dulu Bro Apit.



Sampai dah Tok Pawang...td ada kat blkg, tup2 tiba-tiba ilang.



Ok...sambung kayuh.



Tu dia...otai dah lepaih kedepan, nak ligan laju sgt.



Sesi menunggu lagik.



"Hehehehehe....sorry guys" - Pawang.



"Laju btoi kawan hampa nih, sampai penutup ayaq jatuh pun dia tak sedaq" - Jamil.



Sampai dah pekan Junjong, tapau la apa2 yg patut, nak berkelah satg.



Depa 2 org ni dah bole dikategorankan sebagai raider 'tegar'.




Best sgt ka Pawang, sampai herot abih helmet tuh.



Yaaa...slamat datang ke taman skodeng, mana Bro Well ni.



Ok cari parking masing2, kita sapedek dulu.



Bro kuah jgn buang, gua mau. Tadi masa dok speedy, gua punya kuah tercicior daa...



Santai...sambil mendengar 'ceritera' dari bro Jamil.



Pinjam beskal jap bro Jamil, nak pozing huhuhuhu.



Lambaian dari si'pengarut'.



Jom balik....dah rembang dah nih.



Bro Jamil masih lagi steady, walaupun hilang keupayaan kekal pada tulang blkg nya.



Selamat jalan, datang lagi naa...



Aksi-aksi mat rempit yg sempat dirakam.



Lambaian Pawang pada org2 ditepi jalan....eh, ada org ka ??? Pelik !!!



Adehhh...panaihnya.



Take 5 jap kat Shell.



Hmm...rasanya, ada gak perubahan kat permukaan abdomen aku tu.



Muka2 kepenatan + kepanasan.



Jom smbg kayuh, Manap takpa la parking keta kat Shell.



Tu dia, otai naik bukit kayuh berdiri jaa...dasyat giler.



Adehhh...jauhnya nak kena panjat.



Steady la Pawang, sket saja lagi.



Setel....ok nak DH plak ni.



Kayuhan tamat...rilek sat kat rmh Mat Apit, pasni nak p tgk sluaq plak huhuhuhu.

No comments:

Post a Comment