Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, March 14, 2009

Kayuhan 'Selut'....Batu Kawan again.

Sabtu, 14 March - Pagi ni aku akan berkayuh di Batu Kawan lagi. Mengikut schedule geng Gerek Gunung, ari ni depa akan beramai-ramai memeriahkan suasana kayuhan kat sini. Tapi sayang...sesampainya aku kat sana, cuma ada 5 org ja...campoq aku jadi 6 lah. Tapi takpa, tu suma bkn penghalang utk berkayuh, Don Terminator sorang2 pun bole kayuh....btoi dak hihihihi. Ramai yang tak leh mai sebab ada jemputan kenduri dll. Raiders yg hadir adalah: Aku (Odd), Phyrzal, Don Terminator, Art and Mukriz. Ari ni kami tak p makan angin kot tapak pembinaan mould utk jambatan ke 2, sebab smlm ujan....pagi ni mesti jalan lecah punya. Kami straight to the point trus ke Jeti and then patah balik, utk acara memanjat pencawang. Jarak kayuhan ari ni pun pendek ja, dalam 16 kilo camtu la (kalau tak silap aku), tapi dah bole panjat pencawang tu pun dah kira puaih dah. Masa downhill danger la sket, sebab jalan licin...tp main ngan Don, dia tibai serupa ja. Tgk dia turun mcm senang, tapi bila aku turun...awat rasa mcm dok ada ada paras 90 degree plak hehehehe. Eleh....alasan jer tu, yg sebenaq nya aku takut daa....hargai lah tulang bahu anda hua...hua...hua. K la...tak larat dah nak menaip. Bye2.

P/s: Kalau ada mana2 raider ternampak speedometer masa DH kat Batu Kawan, itu kawan saye yang punye daa....kwang...kwang...kwang !!!


Bersungguh2 nmpaknya Don 'Terminator' bercerita, smpai terangkat kaki2.



Jom stat kayuh, tadak sapa nak mai dah.




Awai isi 'tank' arini Abg Wan.



Take 5 jap kat jeti.



Jom sambung blk, dok lama2 pun nak wat apa.



Ok...mintak nyawa siap2.




Ni dia...ahli kelab Gua Terrer - GT.



Steady la Abg Wan.



Bro Phyrzal juga tidak menghampakan, kayuhan kali ini.



Ok kita relax dlm 10 menet.



Alamak...mai 6 org pun jem jugak ka.



Adehhh...kena angkat beskal la pulok.



Lega dah lepaih 1 stage, kita minum sat...dahaga la.



DH curam...tp Don turun slambe tetek jer aku tgk.



Hati2 Art, tadi aku ada dgr mcm ada org menyungkoq ja...siapakah dia ?



Amik nyawa sat...pasni nak DH lagi.



Nohhhh....belemoih.



Mcm ada sesuatu yg tak kena ngan pic ni, something missing la....tp apa dia ek ?




Trek kali ni, laluan ikut tepi paya daa...



Cepat bro...awat lambat sgt.



Selamat sampai jugak ke tanah rata.



Way to go home.



Singgah rmh Don sat, dia ajak basuh beskal beramai-ramai.



Posing dulu.



Posing bersama jentera 'belemoih' masing-masing.



Pozing lagi...(tadi gambaq Art tadak dlm geng 'belemoih' ni).



Lawa nya beskal aku.



Relax jap kat rmh Don, untung2 dia bok kluaq ayaq minum plak pas ni hihihihi.



Mana lagi berkilat, Giant ka GT...keputusan di tangan anda, SMS la sekarang.



Abg Wan dan lagi tangkap Blangkaih, nak wap sup ka.



Ok...raiders2 dah pakat2 packing jentera masing2.



Ni pemandangan dari tempat letak keta, saja ja aku snap.

No comments:

Post a Comment