Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, March 4, 2009

Jom pi beli beskal hihihihi...

Rabu, 4 March - Samekom...hehehe, ari ni tadak kayuhan. Tapi arini aku akan ke kedai beskal, bawak 2 org ahli baru dalam dunia ke'MTB'an. Apa lagi beli beskal ler....hihihihihi. Setelah betahun, berbulan dan berminggu-minggu menabur 'racun', akhir nya membuah kan hasil jugak racun yg di semai tu. Kami p 5 orang ari ni: aku, Mait Apit, Manap M6, Azuar and Imran. Dua org dari tu, adalah geng baru...membe tempat keja jugak. Tiap2 minggu mai keja aku dok perangat ngan blog aku, tunjuk kat depa keindahan alam dan juga pemandangan indah dari puncak bukit, serba sedikit teruja la jugak riaksi depa. Setelah mendapat kelulusan dari pihak 'kastam' utk membawa pulang 'barang' panaih, membe aku 2 org ni pun memberani kan diri untuk berkunjung ke kedai beskal. Destinasi kami, off coz ler batu kawan kedai 'Alberto' huhuhuhu. Belek p, belek mai...siap buat kira2 bajet skali, membe aku 2 org ni pilih body GTS M7, huiii...lawa gak and 'murah' gak. Sorang amik kaler merah, sorang lagi amik kaler biru, set2 yg ada kat beskal tu pun boleh la dikatakan ok gak (ok byk la dari beskal aku). Ok laa...beli beskal ni bukan nak rugi apa pun, aktiviti sihat. Bukan utk sapa2 utk diri sendiri jugak, cuma modal permulaan tu la 'mencabar' sket...ala sket jer huhuhuhu. Ok la geng...nanti kita kayuh skali, akhir kata 'majulah sukan untuk negara' hua...hua...hua...!!!
Yaa...kita dah sampai.

Ok...kita belek-belek dulu, brapa bajet bang ?



"Hui...best btoi brake hydro ni, lembut ja...kena beli nih" - Azuar.



Ya...akhir nya GTS M7 ni jadi mangsa, merah nyer mak ngah.



Aiii...lama belek, nak tukaq pilihan ka, blom terlambat lagi.



Ooo...mcm ni rupanya depa pasang beskal, terrer2.



"Hehehehe...Odd, aku dah ada beskal, bila nak buat kayuhan" - Azuar.



Test drive. Kegembiraan jelas terpancar di muka membe aku ni.



"Rilek Zua...jgn push sgt, cara hang kayuh tadi tak btoi" - Mat Apit.



Ni dia...setup beskal Mat Imran plak.



Kita bagi 'otai' buyoff plak.



"Hehehehe....wakenabeb !!!" - Azuar.



Alamak...jgn la serius sgt Imran hehehehe.



Ok...posing dulu.



Posing jugak.



Ni dia 2 org pencalonan baru, welcome bro.



Huiii...yoo....ringan tuh.



Hepi btoi membe aku ni, nanti kita tgk masa kayuh, dia hepi ke tdk hihihihi.



Last pose...pinjam beskal jap nak inteframe.

No comments:

Post a Comment