Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, October 13, 2012

Kenduri Aqiqah buat Damia.

Sabtu, 13 Oktober - Alhamdulillah...syukur kehadrat illahi, kerana hari ni kenuri Aqiqah buat puteri sulong aku berjalan dengan lancar. Aku agak sedikit kalut jugak, coz kali ni aku yang jadi 'hos' hehehee and kenuri plak bertempat kat rumah aku diTaman Lagenda, Padang Serai, Kedah. Kenduri pun buat secara kecil-kecilan saja, just panggil sedara-mara dan jiran2 terdekat. Membe2 pun tak ramai yang aku jemput, coz aku tak publish  dekat mail or FB, takut lauk tak mencukupi nanti (maaf sgt2).....coz aku buat kenuri ni pun bajet 'ciput' saja. Alhamdulillah lagi skali....biar pun majlis secara kecil-kecilan, namun ia tetap meriah, lauk pun menjelang petang dah 'sold out' hehehee....ramai sungguh peminat kambing. Kat bawah ni ada le skeping dua picture, dah lewat petang baru teringat nak snap gambaq, maklum laa....awai2 tadi kaluit sket hehehe.


Makcik2 kat dalam tu, tgh dok kerumun Damia hohoho  :-)



Hampir 'sold out'....tapi jangan takut, klu habih pun, kita ada 'bekap' Laksa Kedah huhuhu.



Nindiaaa...port Laksa dgn Roti Jala, kuah cicah roti jala memang 'superb' laa, aku tuan rumah pun jenoh dok berulang amik roti jala hehehee.



Hahahaa....memba lama, dulu dok serumah masa kat Tmn Jade View, tq coz sudi coming.



No comments:

Post a Comment