Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, October 17, 2012

Hepi Besdey Koko Odd.

Rabu, 17 Oktober - Hehehee....hepi besdey to me (Koko Odd). Aku sendiri pun tak ingat tarikh lahir aku, bukak2 Facebook baru perasan, ramai membe2 dok wish hepi besdey kat aku. Terima kasih semua, semoga kalian pun panjang umoq and dimurahkan rezeki. Mama pun dah lupa kat tarikh lahir aku, maklum la dok bz dengan Damia dia huhuhu....mujoq la jugak aku ni bukan jenis yg concern sangat dgn sambutan harijadi nih, ingat tak ingat sama jerrr. Thanks to mama coz belanja papa makan kek Secret Recipe, 'seselaih' pun dah kenyang.....yg tak tahan tu, letak lilin ataih kek....3 lilin besaq and 4 lilin kecik, simbolik sunggoh nooo....anyway thank you again my dear wife  :-)


3 lilin besaq, 4 lilin kecik....apakah artinya semua ini ???  :-)



Kasih sayang seorang isteri hehehehe....I like :-)



No comments:

Post a Comment