Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, May 24, 2012

'Offroad' Tokun.

Rabu, 23 Mei - Pagi ni Mait ajak nek Tokun, but not with MTB !!! Dia ajak nek jalan kaki, dalam arti kata lain....Hiking daaa. Hmmm....ok jom hahahaha, dengan aku memang jom sedia. Pagi ni 1st time aku panjat tokun kot offroad, waaa....bole tahan gak dia punya thrill. Maybe lepaih ni xtvt mcm ni akan di 'add' kan dalam klander xtvt aku....menarik kan ???

Laluan kami bermula dari tepi anak sungai, bermula dengan 'flat rud' sehingga la laluan 'merangkak rud' hehehehe (enjoy). Ending laluan 'offroad' kot kami lalu tu ialah di kawasan CP 'Minum Teh'. Lepaih dari CP 'Minum Teh' tu kami masuk blk ke offroad diseberang jalan....laluan masuk seperti 'berlari ke langit' hehehe. Lalu kot ni, Mait pun tak besa lagi.....then kami berdua decide untuk explore, hmmm....mencabar jugak. Hajat dihati nak try explore sehingga kepencawang, tapi sampai dipertengahan jalan kami terbau sesuatu yg tak menyenangkan, then we decide to 'u-turn' laaa....takut2 hehehehe. Ok...itu saja yg ble aku story, maybe tadak apa sgt yg menarik....laluan hiking ni bukan nya laluan baru, dah lama dahhhh....cuma aku saja baru 1st time lalu. Bagi aku laluan Hiking Tokun ni memang best laaa....next time kena mai lagi, nak try nek kot blah kami turun tuh, nmpak dia punya kecuraman sedikit 'menakutkan' hehehehee....enjoy yop !!!


Ok....dah mola stat krabat dah  :-)



Aduihhhhh....seksanya, nak nek pun smpai kena merangkak hahahaha.



Lalauan memacak.....tu takpa lagiiiiiiiiiiii.



Fuhhhh....tinggi tuh, ada 'eskeletor' dak ???



Nindia Stesen 1....



Hati2 bro.....kawasan curam dan lincin  :-)



Hahahahaa....ni lagi bahaya, Awas Lipan Bara !!!



Tadaaa...!!!



Jaga2....ada boya hihihihi.



Misi sukses....alhamdulillah  :-)



No comments:

Post a Comment