Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Monday, May 21, 2012

For My Baby (coming soon, Insya'allah)

Isnayan, 21 Mei - Ahahhh...sronok gila Mak Buyong, coz hari ni bole shopping baju baby. Aku tgk dia happy sangat2....and aku juga turut tumpang happy, maklum laa this is our first baby. Hari ni segala baju2 baby adalah tajaan mak mentua dia a.k.a Mak aku daaaa. Hari ni Mak Buyong teman Mak Mentua dia p hospital KPJ, balik tu depa singgah sat kat Sunway Carnival untuk redeem Bonuslink kad. Redeem punya redeem, Bonuslink mak aku dapat la dalam rm60 and teruih mak aku offer mak buyong untuk beli baju baby. Huhuhuu....rezeki jgn ditolak, sapu jaa hahahahaa....sep2. Sesampai mak buyong kat rumah, dia punya pulun la ceta kat aku, habaq kata beli baju baby. Terpampang kegembiraan diwajah Mak Buyong, excited sangat2....aku memohon padaMu ya Allah, agar kau permudahkanlah segala urusan yang bakal ditempohi oleh semua wanita yg bakal bergelar Ibu, insya'allahhhhh.


Tu diaaaa.....dia punya renyeh laaa  :-)



Faveret baby shirt huhuhuuu !!!



Hasil dari redeem point Bonuslink, perabih duit dlm tu suma buat beli barang baby, tq Mom.



No comments:

Post a Comment