Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, May 13, 2012

Offroad Padang Serai.

Ahad, 13 Mei - Pagi ni aku berpeluang follow membe 'setaman' kayuh offroad. Trek pun kot area2 tempat aku jugak, waa...ini suda bagussssssssssss. Stat kayuh pagi ni agak lewat, kul 9am baru nak mola, tapi alhamdulillah, pagi ni cuaca elok....mendung gitu. Laluan offroad kot ni menarik jugak, ada byk laluan and byk pilihan....it's all up kat kita la, nak hat lagu mana....'ho-liau' or nak hat 'short-cut' hehehehe.

Baru 1st time lalu, tak leh nak baca lagi laluan kot tu, klu p seniri, silap2 bole sesat wooo...hahaha. Mlm tadi hujan lebat, ride pagi ni mau tau la beskat jadi lagu mana hehehe....balik jenoh beruih. Tima kasih byk la pada Mie and Anas, sebab sudi bawak aku ride kot offroad ni. Menurut Anas, setiap hari Sabtu memang meriah....sayang, quater ni aku tak leh nak join lagi, insya'allah next quater bole kot, sambil2 tu bole gak kenai membe2 baru  :-)


Menuju ke Offroad....tak jauh dari Taman aku, tempat 'terjahan' kat blakang Taman Meloq, Padang Serai.



Mintak nyawa hehehe...steady la Mie, biaq pun baru kayuh, tak nmpak mcm teruk sgt. Kalu kerap ikut mat Anas, silap2 sok ni 'tapau' trek ni senang2 jaa....keep it up  :-)



No comments:

Post a Comment