Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, October 8, 2009

Rumah Biru - the reverse !!!

Khamis, 8 Oktober - Hari ni lagi skali aku mai keja bawak beskal siap2. Faham kan btoi2 ayat aku tu, bawak beskal tu mean...boh dlm keta la, bukan mai keja naik beskal hehehehe, mental ke apa. Petang ni aku set ngan geng2 Extragear...dgr ceta Mat Boy nak bawak p terjah Trek Itik. Tetapi memandangkan Trek Itik tu terlalu 'kontroversi', maka haluan di ubah kepada Rumah Biru, reverse routr hehehehe...mmg biru pun, nyarih jadi hitam ja, macam org nak pensan masa climbing. Hari ni Mat Jaiz tak dpt ikut, coz masih lagi dlm mode kecederaan. Tadi kat tempat keja pun dok beradoi-adoi, hmmm teruk jugak rupanya, takpa2 take a good rest. Petang ni yg turn on cuma aku (Odd), Boy, Mat Abg, Soree and bro Kona (sori la bro, lupa nak tanya nama). Makin lama makin penat kondisi badan aku masa kayuh, mcm mana la nak tempuh KPLR nanti ni, otot2 dok rasa malaih jaaa....hahahaha. Geng2 lain suma dok stat training kayuh long distant, aku tak stat2 lagi, KPLR dah nak dekat. Hmmm rehda jer laa, kena jadi geng Adik Imran le kalu camni hihihihi. Aiii...mata aku dah koi nak pejam ni, menandakan masa untuk tido. Orait chauuu !!!


Alamak baru stat jer dah nak pecut, mapoh dah satg.



Welcome...welcome !!!



Laluan offroad bermula.



Mola dah acara M.T.B.



Kategori otai: Boy and Mat Abg [tolak itu 1 pantang larang].



Kategori intermediate: Team Kona [Tolak takpa, tak tolak pun takpa].



Kategori Cap Ayam: Aku ler....hehehehe [Tolak itu Wajib].



Laa...naik lagi, dah la asyik kena tggl jer.



Brenti amik nafas, laluan memacak.



Tepi...tepi, beri laluan...beri laluan.



Mat Boy.



Mat Abg.



Mat Soree dok buat 'culculation', brapa kali nak kena kayuh utk smpai ataih hehehehe.



Tolak bang, jgn tak tolak.



Laluan apa la yg depa bawak aku mai hari ni.



Pemandangan.



Adegan panjat-memanjat:







Akhirnyaaa...sampai jugak dipuncak 'Rumah Biru', selamaitttt.



Take 5 la kejap, bg aku amik nyawa sat hihihihi.



Yaaa...org amik pic kena la senyum, tadak apa2 pun :p



Posing bersama tuan rumah, Mr Boy.



Selang 5 menet, Pak Nasir sampai. Kayuh sorg2, naik dari Dinas Sg Ara.



Semua pakat2 dok tggu Pak Nasir bok kluaq ayat2 'klasik' hehehehe.



Last pose before DH....tata.



Yeeaaahhhh...saya bulehhh !!!



Layan DH plak:






Sampai bawah dah, semua selamat mendarat.



Sampai dah kat starting point tadi.



Hari ni lg belemoih dari semalam, takpa2 nama pun MountainBike. Ok...chau !!!



No comments:

Post a Comment