Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, May 20, 2015

#BalikKampung#ModeVacation#Destination: Galeri Majalah Gila-Gila, KLCC.

Rabu, 20 May - Orait...hari ni kita pi ronda2 KL plak, destinasinya ialah Galeri Majalah Gila-Gila kat KLCC. Teringat zaman budak2 dulu, aku rajin dok layan majalah nih dan mula mengenali majalah ni sekitar lewat 80an kalau tak silap aku, story2 dalam tu spt Aku Budak Minang, Brader Sport, Manjalong, Zack Kapchai dan macam2 lagi laaa...memang menjadi katun feveret aku time tuh. Kena plak Gila-Gila edisi raya, majalah dia mai sama besaq dgn buku text huhuhu. Masuk kat dalam galeri nih, macam2 otak aku dok flashback balik kisah2 silam pasal majalah nih. Tgh dok melayan...mama tanya soklan cepu mas kat aku..."Kata layan majalah nih, tapi kat rumah tadak pun ??". Hehehee...bukan tadak, tapi ayahda mertua mu dah lego kat kelin botoi daa, habih semua majalah humor Gila-Gila, Ujang, Apo kena jual hahahahaa. Ayahda kata...dia ingat dah tak mau dah majalah2 nis semua, sebab teperok dalam kotak jaa hihihihi, padan muka aku. Jom kita layan gambaq plak...

Hari ni turun KLCC layan public transport saja, rasa mudah plak.



Ehhh...anak dara sapa nih ??



Huhuhuu...anak aku daa  :-)



Selamat Datang ke Galeri Majalah Gila-Gila, entrance free jerrr...


















Sempoi laa....sebab masuk free, nnt bley mai lain hahahaa..



No comments:

Post a Comment