Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, October 5, 2014

Sales Pinggan Mangkuk.

Ahad, 05 Oktober - Raya korban tahun ni tak pi layan potong daging, lepaih saja dari solat Sunat Hari Raya, mama dok kalut ajak aku pi Kilang Miyao-Toki kat Klang Lama, dok kalut nak beli pinggan mangkuk (besa laa...org pompuan). Kilang ni memang tiap2 quarter ada buat sales, tapi aku tak penah pi pun, yelaa...bukan 'benda' yg aku minat pun. Hari ni last day offer, direct dari kilang. Memang murah and cantik2, memang berbaloilah....rabung mata aku tengok huhuhu. Klu macam ni tak gaduh la nak pi Idaman Suri or Ismail Group dah hehehee... Orait jom layan pinggang baru sat   :-)

 Miyao-Toki....kilang ni kat area Kawasan Perindustrian Klang Lama.



 Ramai gak orang....ingatkan tak ramai yg tau hehehee.



 Ramai jugak yg mai sambut Raya Korban kat sini hehehee....



 Renyeh sampai ketelinga....rabung mata.



 Mcm2 gred dan quality....dari serendah rm1 per pcs.



 Errmmm...wau !!! Pinggan yg menarik huhuhu...



Errkkk...mamat ni sapa dia tak tau, tetiba terinterprem dlm camera aku...hentam saja laa.



No comments:

Post a Comment