Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, October 17, 2014

My Newborn Prince...Welcome Brother.

Jumaat, 17 Oktober - Alhamdulillah...syukur kepada Allah SWT, kerana hari yang dinantikan telah tiba. Mama dah selamat bersalin pada jam 01:39am tadi, dan kali ni kami dikurniakan seorang cahaya mata lelaki...lengkap la sepasang buat masa nih. Apa yang lebih bermakna buat aku ialah....tarikh lahir baby sama dengan aku, aduhhh...sebak aku, terima kasih mama. Ya Allah...terima kasih jua keatas rezeki yang Kau berikan pada hamba Mu ini, amin ya'rabbal alamin.

Tibalah masanya....ni aku nak masuk pi tgk bini aku bersalin nih.



Alhamdulillah....bayi lelaki, cukup sifat. Hadiah paling bermakna :-)



Baby kali ni ringan sket dari kakak dia dulu....3.42kg saja.



No comments:

Post a Comment