Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, January 17, 2014

Friday Shortride.

Jumaat, 17 Jan - Salam hari Jumaat....pagi ni ada spesel request dari Jat Poyo, dia ajak ride shortride pagi ni sempena nak test RB yg baru disetupnya. Kalau ikutkan hari jumaat aku memang tak kayuh, tapi bagi tidak menghampakan membe lama ku ini, aku bawak la dia buat satu lap yg ringkas. Pdg Serai-Sidam-Pantai Prai-Png Tunggal-Pdg Serai, dapat la kot dalam 40 kilo. Letih gak ride pagi nih, sebab aku ikut dia naik MTB....mintak nyawa la jugak hehehee, padan muka aku.

Meng'ciwi' dgn RB baru dia, Frame BH alumaniam + Group Set Shimano 105 + Wheelset Fulcrum Racing 5....mantap dah nih.



Mentang2 aku naik MTB, sat2 dia 'henjut'...takpa2  :-)



Nama pun shortride, kul 10am dah setel...janggut koi panjang nih huhuhu.



No comments:

Post a Comment