Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, September 11, 2013

Kedai Baju...Recommanded !!!

Rabu, 11 September - Hellowww....apa bikin, hahahaa...hmm Alhamdulillah, hari ni cuaca nampak ok sket. Semalam dah sehari suntuk hujan rahmat, maybe ramai yg dok rumah melingkaq dalam 'kain' saja hehehe. Hah hari ni aku bawak Mama p beli baju Damia, hmm nothing spesel pun....kat sini just aku nak share ler dengan sapa2 yg baca posting aku kali nih, pasal nak beli baju budak2. 

Kepada ibubapa yang ada anak2 kecik....dari baby smpai ler yg dah tadika, kot nak beli baju untuk anak2, ada 1 kedai kat area Alma, tapi kedai ni tadak nama (hehehee)....kedai ni juai kain baju, dari kanak2 smpai ler dewasa and kat kedai ni rega kain baju dia memang murah dari pasaran biasa (apa yg aku nak hi-lite nih more on baju budak2 laa). Hmm...kalau tak silap aku, baju kat sini semua branded punya brand cth: Kiko, Anakku, KikiLala dll, factory outlet....reject kilang punya, tapi reject yg kita tak nampak (ermm...klu tak silap aku ler). Aku tak pandai sgt dengan kain baju nih, tapi bini aku cakap 'kain dia elok'...memang bole beli laa. Ni kali kedua aku mai kedai nih....kalau geng2 sekitar Alma maybe depa tau kot kedai nih, baju memang mcm2 jenis and up to date. Kalau nak compare beli kat shopping complek, beli kat sini lagi berbaloi and save bujet hehehehe (tu yg betoinya), dan la rabak beli baju Damia kat sini, tapi berbaloi.

Aku bole ceta saja laa....nak habaq lokasi complicated sket and lagi 1, kedai tu tadak nama....tapi dari luaq memang nmpak baju berceragah hehehe. Nanti aku try lukis mep dia and post kat sini.

Yaa kak, piley...pileyyy !!!



Damia...baju dah pink, tak kan nak sluaq pink jugak kot....satg nmpak mcm 'pari' plak.



Posing depan kedai...kedai ni tadak nama hehehee.



1 comment: