Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, September 28, 2013

Hameed 'Pata' Special Mee.

Sabtu, 28 September - Petang2 sabtu ni saja bawak family jalan2 Penang, lagi pun dah lama tak bawak depa mai kot blah Penang, kalau aku lain laa....tiap2 minggu (keja pun kat Penang) huhuhuu. Dah alang2 mai Penang, mama bersora plak...mengidam nak pekena Mee Sotong kat Padang Kota, dah lama dok ajak aku pi, tapi masa tak mengizinkan. Ok petang ni you got chance, jommmm....aku pun tengah lapaq nih hehehee. Macam besa...kalu mai makan mee kat sini tak penah nya orang tak ramai (ni salah satu boring nak mai makan kat sini), jenoh beratoq. Dan2 bole turn aku, makan 2 bungkuih 2 naa hihihihi.

Mee Sotong Hameed 'Pata' ni bole dikatakan salah satu mee goreng paling 'femes' kat area Penang nih. Kalau tak caya bole la try and bagi aku mee dia memang A laaa. Tapi yang tak best, kena beratoq panjang hehehee (org ramai)...sedaih org mai 'tapau' pun tak main la sebungkuih dua, skali tapau 10-15 bungkuih, mana tahan dekkk !!! Lokasi gerai mee goreng ni kat astaka sebelah padang, Padang Kota Lama, Penang. Jangan plak p kat astaka tepi laut tu....pasemboq dia 'katoq' gilerrrr hihihhii. Jom...jemput makan naaa...

Beratoq2...dan gak snap gambaq. Dah naik dah rega mee, dulu rm3.50 - rm5.00 jaa.



 Hahaha...nyum2, jemput makan semua :-)



Antara keratan2 akbar yg depa cut and tampal kat gerai.



No comments:

Post a Comment