Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, September 30, 2012

Outting Bertiga :-)

Ahad, 30 September - Dah lama tak 'asah' D90, biaq terperok lama2 satg takut naik fungus plak. So...kebetulan mlm ni tak keja, aku bawak ler Damia and Mama lepak2 kat garden dekat Hi-Tech tu, sambil2 tu try laa asah bakat yg tak berkembang ni hehehe, siap bawak tripod lagik nyahh. 

Balik dari Hi-Tech park aku singgah skali Klinik pakar, coz lutut aku dok semakin sakit, pergerakkan terbatas. Alhamdulillah...nothing serius, but dokter pesan kat aku, supaya berehat dari melakukan sebarang xtvt yg melibatkan byk penggunaan lutut. Ok doc....but dlm hati dok kata, camna aku nak train utk Kayuh Lasak ?? Tapi takpa kita tgk dulu lagu mana hehehehee.









Susah beno nak buat Damia tgk kamera....tu lapaq susu ler tuh  :-)



No comments:

Post a Comment