Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, February 29, 2012

Barang sudah sampeiiiii :-)

Rabu, 29 Feb - Dah lama teringin nak merasai 'nikmat' kelembutan Ceramic BB, bila try putaq crank beskat org hat serlom Ceramic BB ni terasa smooth sangat, jadi mola laa ada keinginan dalam hati, "aku pun nak pakai jugak lah". Nak beli hat mahai, rasa mcm membazir sgt.....so aku try la cari Ceramic BB hat morah2 dulu (morah2 pun dekat2 rmxxx la jugak hehehe). Search punya search dlm eBay jumpa la model ni.....Aerozine BB with Ceramic Bearing. Aku besa pakai crank Aerozine kat MTB, memang smooth. Kali ni nak try Ceramic BB dia plak, tapi bukan nak serlom kat MTB, tp kat RB hehehe....tgk RB 'ironmen' crank dia smooth bangat sih, mana tahan dekkk !!! hihihihihi :-)


BB sudah sampeiii....skali dgn Compression shirt, lebih kurang mcm Sub-Skin la, tp hat ni X-Gear, made in Korea. Quality memang ok and murah pun murah, rm45 free shipping :-)



Aku order 1 saja, tapi ada plak membe nak 'tiru'...."order kat aku skali, mana bleh hg sorg saja pakai" hehehe....sapa dia ek ???



No comments:

Post a Comment