Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, October 1, 2011

Offroad: Trail Kayuh Lasak hat lepaih2.

Sabtu, 01 October - Pagi ni berpeluang layan offroad kat Penang, pihak penganjur dia sapa lagi, tak lain tak bukan Abe Boy EG. Sebelom2 ni pun Mat Abg rajin jugak dok tanya aku, bila nak mai 'serah diri' hahahaa....ayat tu yg tak tahan dengaq. Biaq pun mggu ni keja mlm, aku sahut juga cabaran tuh, lagi pun dah lama tak mai kayuh kot Penang.

Ramai rupanya jemputan2 VIP yg mai pagi ni, semuanya mai nak merasa sebahagian 'azab' Kayuhan Lasak 2011 pada bulan Dec nanti (yaka Dec ??? saya rasa laa...). Total rider yg mai pagi ni, ada la dalam 17 org, nak sebut nama tak semuanya aku kenai hehehe. Yang mai pagi ni pun bukan calang2 raider, sorg2 mai 'sayoq' aku...adussss hehehe. Tapi tak kesah sgt pun, kayuhan pagi ni memang best, puaih biaq pun terasa letih (blk keja mlm). So far pada pendapat aku, trail kat Penang ni memang best....never regret la kata org puteh hahaha. Ok laa, jom layan gambaq, ada la aku snap sket2. Chau....


Sesi fotografi, pagi ni aku mai galaih 'peti aih'....hehe, utk keselamatan diri.



Orait....jom mola, lewat dah ni.



Tu dia....aksi memanjat serta adegan kejar-mengejar bermula disini.



No'hoihhh....ada lagi, mintak nyawa dekkk.



CP1...sesi menunggu rider2 belakang. Penganjur dgn 'Penolong Kanan', tgh dok merancang rancangan 'jahat'....tgk gaya senyum depa pun dah bole agak hehehe.



Ok....sesi fotografi lagik.



Abg Mat kata ni memang trail 'citarasa'....tgk dia bagi 2 thumb up.



CP2....sesi menunggu lagi.



Apa agaknya rider Giant tu ckp kat 'Penganjur' ?? Takkan dia kata 'tadak apa' kot :-)



Masa utk membuat pilihan, IronX or Hilton ???



Kata sepakat, semua rider memilih laluan ke Hilton, coz trail ni tak se'tuff' IronX. Lagi pun ada 2-3 org rider yg dah pancit, jd tak leh la nak bawak 'meronda' sakan hehehe.



Sesi memanjat tamat disini, lepaih ni layan DH smpai ke tempat letak keta.



Fuhhh...selamait, selesai.



Hahahaa....good job 'kuda hitamku', biaq pun brek berbunyi mcm Bas Kuning, namun kau masih lagi berjasa hahaha.



Penutup: Tadaa....!!!



No comments:

Post a Comment