Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Sunday, October 16, 2011

Deco bersama Ibu.

Ahad, 16 Oktober - At last....rumah dah complete, insya'allah start bulan 11 ni dah bole buat advertise HomeStay. Terima Kasih banyak kat Mak aku, yg tak henti2 buat preparation untuk rumah ni. Langsir tu Mak aku jahit sendiri saja....lani dok tunggu cadar dengan bantai. Tadi nak p riki bantai kat Pasar mggu kat pekan Padang Serai, sekali hujan lebat la pulok....truih kansel, takpa esok masih ada. Hmm....esok ni silap2 aku ja yg mai dok ber'HomeStay' kat sini huhuhuhu.


Hehehe....rajin Mak aku ni, aku nak pasang dia tak bagi, takut silap :-)



Tv LCD LED 29" huhuhu....



The simply dapoq.



Segala alatan/blok2 baju yg dah siap dikemas kini.



Hohoho...barang paling mahai dlm pembikinan blok :-)
(Nak simpan tang mana menda ni ekk)



No comments:

Post a Comment