Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, October 29, 2011

Bukit Bendera....Lite & Easy ???

Sabtu, 29 Oktober - Salamaittt....smlm dpt invitation dari Extreme Rider Extragear, sapa lagi klu bukan Abe Boy. Ajak ride Lite & Easy....destination ialah Bukit Bendera, jeep track. Gulp !!! Bukit Bendera Lite & Easy...tu yg tak tahan dengar. Klu ikutkan memang aku tak larat, coz mlm sebelom 'kejadian' tu keja. Tp disebabkan semangat beskat baru lepaih 'major' servis, aku accept hahaha (cari na'aih).

Pagi ni tak ramai sgt join, maklum la maybe sebab 'Lite & Easy' kot huhuhu, mana mau. Pagi ni cuma 8 org saja yg mai layan: Aku (Odd), Boy, Mat Abg, Mat Sore, Abg Wan, Kak Ros, Joe & Fifi.
Aku penah naik kot ni skali saja, tak silap aku tahun 2009 dulu....memang TUFF laluan jeep track ni, kebanyakkan kecerunan menaik mencecah 30%....fuh mintak nyawa dekkk. Salut to Kak Ros dgn Fifi, smpai kat finishing tak nmpak mcm letih sgt. Klu compare dgn depa, mmg nmpak teruk sgt kondition aku masa smpai kat puncak huhuhu malu2 :-) Jom la layan gambaq, lani dah tak reti nak mengarang dah hehehee.


Starting mcm besa laa...Extreme rider p dulu :-)



Hari ni ada 2 org kaum hawa follow, Kak Ros dgn Fifi...steady2.



Sampai dah kat ataih...tmpat mkn jd crowded sket, coz gerai dlm proses renovation. Mmg limited seat hehehee.



Mat Abg dgn iPhone4 barunya....canggih2.



Ais Kacang + Laici Kang kat atas ni mmg sempoi.



Get ready to blahhhh.



Bersama otai petai....Abe Boy.



Sesi fotografi #1



Sesi fotografi #2



Pemandangan pekan Georgetown dari atas Bukit Bendera.



Skilo yg pertama, layan DH single trek.



Kecerunan 30%...klu tak kena gaya, jenoh willy masa naik hehehe.



Hati-hati dijalan raya.



Alhamdulillah....semua 8 org rider berjaya 'mendarat' dgn slamat.



Fuhhh...merlit-lit, baru amik dari kedai, antaq p buat major servis.



No comments:

Post a Comment