Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, November 6, 2010

Trek Sg Lembu a.k.a Bkt Pak Syukoq.

Sabtu, 06 Nov - Slamait pagi to all my fren....dah lama rasanya aku tak layan offroad. Smlm terbaca dlm 1 komen 'Mat Awang'...katanya esok geng 3G layan Trek Sg Lembu. Hmm...ini bermakna depa nak krabat Bkt Pak Syukoq, ok gak tuh....dekat dgn rumah. Disebabkan pagi tu aku baru blk dari keja mlm, maka sedikit kelwatan telah berlaku. Tq to Sihar dgn Abg Mat sebab sudi tggu sampai aku mai. Geng2 hat lain depa dah krabat naik dah...ketaq kaki tggu lama2 hehehe. Laluan trek yg berbentuk race ni memang tuff...ala-ala trek kat Penang, tp pendek saja. Total distance 1 loop ada la kot dlm 9 kilo gitu-gitu.

Pagi ni bukan stakat geng 3G saja yang hadir....ada jugak rider VIP yg dijemput khas oleh Penghulu GG, mana tahan depa dpt 'kupon' dgn ble claim duit minyak selama 3 mggu berturut-turut. Masa kat starting point lagi dah prasan dah depa punya pacuan 4 roda tu, tp dibenak kecilku berkata bukan dia kot, tetapi masa kat offroad tgk2 nohhh mmg depa....aku btoi2 terkilan, 'Diberi madu, dibalas Racun' apakah artinya semua ini hihihihi. Anyway...hari ni memang enjoy, dah lama tak rasa penangan offroad...maka pagi ni 'mendapat' laa hehehe...padan muka aku. Ok laa...jom layan gambaq, tak byk sgt snap coz tangan nak pegang camera pun tak larat huhuhuhu....


Mujoq laa...masih ada yg sudi menunggu. Jaga Sihar....jgn bagi dia pam keraih sgt, satg DH ble habuan, aku dah kena dah hehehe.



Alamak...tinggi la pulok !!! Takpa2 tolak saja hihihi.



Joe krabat steady saja....rider 'tudung periuk' kat blakang tu buat apa ???



Cissss....diberi madu, dibalas racun...mana tahan yopppp.



Kak Ros dok buat2 tepon plak...maklum la ada buat salah hari ni hihihihi.



Dah laa....aku nak balik, frust btoi pagi ni huhuhu


Boy and Kak Ros....tak patut btoi depa buat mcm ni !!!



DH curam...hati2, jgn break !!!



Waa...tadi keta byk, mana p habih ?? Habih truih blah, tak tggu dah...pantas2.



Sambil dok pek beskat, budak baju putih tu dok bodek Abg Mat soh juai frame Merida Karbun tuh hehehe. Frame ni champion punya dik, talak juai woo...

No comments:

Post a Comment