Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, November 16, 2010

Return to Bkt Pak Syukoq.

Salasa, 16 Nov - Salam n slamait pagi. Esok dah nak raya, tp tak rasa mcm suasana raya pun. Iklan tv pun tak brapa nak publish sgt pasai Raya Korban nih. Pagi ni maybe ramai membe2 yg dah berangkat pulang ke kampung (slamat jln aku ucapkan), bagi yg tadak kampung....haaa mai sini, jumpa kat Kedai Jamil Beskal, kita layan offroad sat hehehe. Lagi pun plan pagi ni just nak buat short ride saja, so trek pilihan pagi ni ialah Bkt Pak Syukoq a.k.a trek Sg Lembu. Slalunya klu nak buat shortride dgn MTB, aku akan p Tokun or Pagoda Sholin, tp memandangkan trek Sg Lembu ni baru direnovate, apa kata kan kemolek jika di ride ke sana :p

Tak ramai pagi ni....mcm besa la cuma aku dgn Mait Apit saja and sorg membe baru dari KM5, Hakim. Baru berjinak-jinak dgn MTB, welcome to the club. Walaupun masih baru, tp no problem bagi membe baru ni 'ratah' Bkt Pak Syukoq....layan offroad ni tanpa ayaq tuh, mana tahan dekk. Tapi besa laa...budak Hakim ni pun muda trang tang tang lagi....badan pun ala2 rider, so tadak masalah la dgn laluan kat trek ni. Stamina ok, cuma pengalaman saja kureng....tp klu kerap layan offroad, insya'allah bole la top 50 dlm mana2 jamboree nanti hehehehe. Aku dgn Mait mcm besa laa...kami dah tak bole blah, aku bole la sket lagi hehehehe. Ok laa...malas aku nak ceta panjang, jom layan gambaq...tututututtttt.


Againnn...you are late man hehehe.



View dari depan kedai Abe Jem, nun di Bkt itulah tertinggalnya Pak Syukoq hehehe.



Woit...jgn laju sgt, awai lagi ni....ingat kita nak masuk offroad satg.



Baru melepasi DH kebun getah....syiok wooo, kena setup Full-sap cepat sket.



Look over there...the getting 'old-man' in the blue huhuhu.



Inilah org muda yg diperkatakan itu, namanya Hakim....pada awek2 yg nak bekenalan, bole la berjumpa 'saya' dulu hehehe.



Hehehe...lama sgt tggl MTB.



DH penamat...mmg 'kaw', klu kerap2 sgt mai kot ni...mmg kena setup full-sap cepat2.



The end of the trek....Hakim in eksyen.



Nak dekat finishing masuk plak trek kubota...mujoq tak teruk mcm hat hari tu punya, klu dak naya la aku. Nak kena tukaq taya kecik sket, nak try 1.9 plak.



Masih terserlah lagi kemacho'an Kuda Hitamku hehehe.



"Ane...kasik cuci" - Odd.



Yaa....blink2.



Kembali menuju ke tapak pemunggahan.



The end....puaih kayuh.



No comments:

Post a Comment