Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, November 24, 2010

L2A d'300

Rabu, 24 Nov: Well done...not bad for today, kongrat Pawang.

Route : Lunas-KL-SgTengas-Serdang-300-Valdor-BktTeh-T.Selasih-Lunas.
Total Distant : 101.5 km
Mx Speed : 72.1 km/h
Av Speed : 25 km/h
Timing : 4 jam 09 menet
Riderz : Yop Odd, K-Pawang, Zizan & Hakim.


Huhuhu....laluan berkabus, masa ni sekitar kul 7.15am



Barisan 'pelakon' utk hari ini, from left: Hakim, Zizan and Odd.



Menanti saat2 utk climbing jln Sg Tengaih hihihi.



Sambil2 menunggu ketibaan Pawang dgn Hakim, snap mai pic blogger skeping :-)



Take 5 jap, next stop....kedai PekNga.



Cemerlang....masa ni baru lepaih DH Bkt 300.



Dah lama tak mai mkn kat sini. Dulu masa dok kerap mai layan offroad kot sini, inilah port tempat geng GG melepak lepaih selesai kayuh. Marka PekNga masih ada, hari ni tak pakai tudung....mantap siot huhuhu.



Hmm...nmpaknya hari ni tadak pesta gelaih hehehe.



Kayuhan baru saja bermula....tp depa dah start 'henjut', mana tahan dekkkk...aku nasik turun tak abih lagi ni, naya2.



Huh...rider ninja ???



Halamakkk....ada jugak org yg sudi amik pic aku time kayuh, tq :p



Bersama dgn 'pencalonan' baru....sambil2 dok kayuh tadi, dok tanya dah pasal RB, tp bawah 3k hehehe. Takpa....kita cari plan2 noo.



Sampai disini, kami berpecah...Pawang n Halim blk kot Kulim, manakala Aku n Zizan blk kot tmn Selasih, nampaknya pendakian masih belom berakhir....sigh !!!



Hah...kedai Abe Jem dah bukak, bole sggh minum dulu.



Aiii...tak kan tgk saja, jampi la apa2 yg patut...dok teringat dulu2 kot hehehe.



Bersama Abe Jem, merangkap pomen 'peribadi' hehehe.



Meneruskan sisa2 kayuhan. Masa ni Zizan ajak aku follow ikut laluan 'rahsia'....dekat dan mudah, pakai jari pun boleyyyy (mcm iklan syampu la pulok).



Astagaa...jahanam taya aku, ni mana punya jln hg bawak aku daa !!!



No comments:

Post a Comment