Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, July 14, 2010

Malasnya mencuci....

Rabus, 14 July - Aaarrggghhhhh....esok nak ride, beskat tak basuh lagi...nak biaq pun tak gamak, sebab belemoih sangat. Malaih btoi aku lani...bukan malaih kayuh, tp malaih nak basuh beskat bila belemoih. Kenalasan dlm diri ku mmg tidak dapat dibendung lagi, dah capai tahap kronik. Adakah ini salah 1 ujian hebat bila dah mola menceburi bidang RB ?? Pagi ni balik dari keja mlm, letak pala tak ble nak lena plak...hmm rasanya kat kilang tadi tak hampaq 'gebaq' pun.

Pagi ni tau dah aku mmg kena basuh beskat walau bagaimana malaih pun, aku MESTI kena basuh. Jadi terpaksalah aku memaksakan 'Odd malaih' dlm diri aku ni untuk menjadi rajin barang sejam dua hehehehe. Untuk menampak kan sedikit keceriaan didalam diri 'Odd Malaih' aku pun snap la picture buhsan masa dok cuci beskat...mai la pakat2 tgk. Boringggg btoi...malam ni kena keja plak lagi smlm, lagi la bertambah boringggg !!! Nenonenonenonenooo...


Eeee....ape nieeee, kotornya ??? (buat slang iklan sabun pencuci)



Eeee....ade lagi, sabun pencuci biase mana mampu menanggalkan kotoran seketegaq ni.



Kalau nek RB tak mungkin ini semua terjadi hehehehe....jgn marah naa :p



Kerja2 menyucikan beskat sedang dijalankan dgn teliti.



Sambil mencuci, sambil2 la mendendangkan lagu2 'retro'....tepegun la jugak jiran2 aku.



Menyental kotoran degil....ihh...ihh...ihh.



Waahhh bersihnya, hanya dgn skali cucian saja.
*aksi2 'ghairah' ketika menggilap, bg memerlitkan 'kuda hitam' terpaksa disensorkan huhuhuhu.



No comments:

Post a Comment