Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, January 1, 2010

Pembuka tirai 2010 - Malakoff Ride.

Jumaat, 1 Jan - Kayuhan pembuka tirai 2010, Malakoff Interstate Fellowship Ride. Buat pertama kali aku masuk event dengan RB, tu pun sebab ada orang sponsor no. plet...kalau dak, tak merasa la kayuh ataih jembatan Pulau Pinang. Terima kasih kepada penaja saya hehehehe. Semuanya hari ni adalah pengalaman pertama, serba-serbinya pertama...masih tak dapat rentak untuk layan RB. Pengalaman paling best, krabat Jln Baru Balik Pulau...fuhhhh, seksa nak mampusss. Hampir2 'kiok' la jugak, tapi disebabkan dalam 1 group...aku amik semangat rider2 hat lain, kalau sorang2 mau surrender. Alhamdulillah...berjaya jugak aku abiskan tanpa mengalami kekejangan otot, tapi nyarih2 nak kena tu byk kali la jugak...mujoq2. Pic pun tak byk sgt snap, bukan apa...tak dan, dok tengah 'full-throtle' hehehehe. Orait...chauuuu !!!


Seawal kul 5am aku dah sampai Auto-city, bukan apa...nak runner p antaq sebijik keta kat finishing line.



I'm ready bebeh...huhuhu.



Dari kiri: [lupa tanya nama], Odd, Mait Apit and Bro Khalib.




Cuma masa ni saja aku bok kluaq camera, sebab nak amik bukti kayuh ataih jembatan :p



Refill station + Pisang, kat Puncak Pemandangan Indah.



Tadaa...bersama RB la pulok !!!



Pic bersama Abg Det...power ni.



Anak abg Khalib, dari mula sampai ke sudah...ligan tak dapat2.



Bersama otai SP and Perlis, dari kiri: Wan, Cikgu Din, SaifulManjung, ZanKX & Odd.



728 No. plet ku, trima kasih kepada penaja saya bro ZanKX hehehehe.



Jumpa plak rakan sepasukan, Junaidi and Abg N.



Setel...disebabkan hari ni, hari Jumaat...maka apa lucky draw pun tak tunggu dah.

No comments:

Post a Comment