Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, June 13, 2009

Chek Point 1, trek jamboree Kulim.

Sabtu, 13 Jun - Eloo...to all. Pagi ni kaki gatai nak mengayuh, so...semalam lagi aku dah set dengan Jat ajak mai kayuh kat CP 1 ni. Plan asal aku nak join Jat layan trek kat Bkt Maxis, tp disebab kan Yot tak bley mai, so tadak sapa la yg tau jalan kat situ. At last, tukaq plan...Jat teringin nak mai jenguk Trek Jamboree Kulim (CP 1 jer). Ok lagi cantek...tak payah la aku terpa p sampai SP. Disebabkan baru blk keja mlm, aku pun tak roger la membe2 sekerja...coz aku tau sgt, depa tak larat. Pagi ni just 4 org raider jer, iaitu: Aku (odd), Jat, Yin (membe Jat) dan Pawang. Tadak apa sgt nak ceta...semua kayuhan bermula and berakhir dengan selamat. Total distant, adala kot dalam 25.5 kilo. Ok la brok-brok sekalian, enjoy ur ride...


Itu dia Jat..baru blk dari percutian keluarga, dah tak menyempat nak mai kayuh, ketagih.



Pawang...last menet call, accept on the spot.



Dari kiri: Yin, Pawang and Odd.



Perut sapa lagi besaq hahahahaha.



Jom kayuh !!!



Sblom tu sggh Caltex sat, special request dari Yin. Nak 'berhajat' da...



Taya dah ok ler bro, nak boh angin apa lg. Satg nak masuk offroad.



Hmm...masih 'hensem' lg rupanya aku ni hahahhaha.



'Hensem' punya psl, amik lg skeping hehehehe.



Pose solo's dari bro Jat.



Jom sambung kayuh.



Laluan kat area Taman Kenanri.



Aik...tak dan apa2 lagi dah nak take 5.



Break jap, coz ada lg 1 special request dari Yin. Anak calling daa...




Wajah rider masih bersei-seri lg time ni.



Offroad begin.



Stop 2 min, amik nyawa dulu...pasni nak climb, takut tak dan nak mintak nyawa satg :p



Yin bersama dgn frame 'champion'.



Sebelum apa2 terjadi, meh kita beraksi rock kapak, yeaaaahhhhh !!!



Membe lama, 1 shif dulu.



Pawang pembuka tirai utk aksi2 memanjat.



Diikuti pula dgn bro Yin 'the champion'.



Pemandangan indah.



Dipertengahan jln, jumpa plak ngan geng2 mtb dari taman Hi-Tech.



Aik...apa sudah jd dgn 'champion'.



Steady la bro Jat.



Pawang...come on, lagi sket aje.



Tahniah...



Noh...tersandaq bro-bro SP, penat ye bang.



Geng dari Tmn Hi-Tech. Tak ingat sgt nama, maklum ler masa aku salam tu bernyawa pun tak dan dah hahahahaha.



Otai2 tegar dari SP.



Jat: DownHiller the killerzzzz...



DH.



"Memang best ler..." - Jat.



That way...jom.



Tu dia, Pawang dah stat beraksi 'separa' bogel dah.



Laluan UpHill 800m utk acara penutup bagi CP 1.



Ada lg tulisan Cp 1.



Aksi2 tolak di UH 800m:







Ok take 10 plak, sian aku tgk hehehehe.



Hui...dah ceria, ready to DH plak.



Laju ler sket Pawang, turun DH sama laju dgn UH jer.



Tamat CP 1.



Menuju pulang mengikut laluan Jln Sg Ulaq.



Panaihnya time nih...



Sggh kedai dulu, bagi laluan utk basahkan tekak.




Perhhh...lega2.



Fuhhhh...isap rokok pun nikmat jugak time nih. Aik...kata dah brenti.



Moh kita, aku dah berpinau kepala ni, kena cari bantal.



On the way.



Mission complete.



Senyuman muka org2 yg mengantuk, tp ketegaq nak mai kayuh jugak.



No comments:

Post a Comment