Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, April 9, 2009

Set-up taya 'cub-prix'...nak test 'on road' hehehe...

Khamis, 9 April - Esok dah stat keja, so ari ni last day aku cuti 'sakit'. So dah tadak keja nak wat, aku plan nak pasang balik taya slick yg aku beli 2 mggu sudah. Hahahahaha...buat tatapan semua, beskal aku berjaya di 'set-up' untuk main 'road' minggu nak mai nih. Alaa...bukan tukaq pa pun, boh taya 'cub-prix' jer...nak layan 'road' berkilo-kilo mana tahan pakai taya 'skrembler', jenuh nak kena ligan hat depan. Taya 'cub-prix' ni dari 2 mggu sudah aku dah beli and dah siap boh pun, nak buat habuan kayuhan 100 kilo, tapi apakan daya...aku dipaksa and terpaksa terlantar dihospital, gara-gara demam denggi, 'baruas' nyer Aedes. Tapi takpa...akhirnya aku berjaya jugak pasang blk taya tuh, tunggu la ahad ni kita pusing 1 Penang hohoho...hoyehhhhh !!!


Hmm...cun jugak beskal aku bila boh taya 'cub-prix' ni.



Berlatar blakangkan lukisan yg dibeli di Paris huhuhuhu.



Skali tgk mcm branded jer...walhal 'cap ayam' jer :p



Walaupun 'cap ayam'...tapi mengancam gak huhuhuhu.


No comments:

Post a Comment