Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Thursday, April 23, 2015

Servis Elken.

Khamis, 23 April - Hari ni rehat dok rumah plak, smalam dah balun aktiviti luaq. Klu ikut kan 'nafsu', pagi ni nak kluaq kayuh lagi, tapi maklum lah lani dah kena atoq jadual, sminggu skali saja ble kluaq kayuh huhuhu. Sebab dok kat rumah tak tau nak buat apa....aku terperasan yang penapih ayaq aku dah stahun pakai, filter kat sinki tu pun dah naik hijau coklat. Ble tukaq dah kot, hari tu masa beli depa ada bagi 2 kotak untuk filter kat kepala paip tuh. Check2 dlm sekotak ada 3 'bijik' filter dia bagi, 2 kotak dah 6 'bijik'....tahan ler 6 tahun tak yah beli filter nih, barang Elken mahai wooo hehehee. Nak tukaq filter nih 'kacang' jerrr....jom kasi tukar  :-)

Huhuhuu...tgk ayaq kluaq jerneh jaa, tapi filter nih smpai transform jadi kaler nih, ajaibkan.



Nindiaa....nama dia pre-filter katridge (for K siri).



Hmm...ada 6 'batang'.



Tadaaaa....filter kembali puteh bersih, nanti lagi 2-3 bulan kita tgk plak perubahan warna filter nih. Lambat sket la nak kotoq filter nih, sebab kat luaq pun aku boh filter 'tong gas', klu tak boh depa kata, lagi cepat filter nih kotoq...hmmm.



1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete