Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Wednesday, April 22, 2015

Musang King: Repeated.

Rabu, 22 April - Nindiaaaaaa....mai lagi kot nih, misi 'meripit' Musang King. Mggu lepaih dah kena 'bancuh' kaw2 sebab dah lama tak kayuh. Minggu ni mai cuba nasib lagi skali, dok harap workout kat Gym smalam laa....tu pun dok setengah jam jaa hehehee. Alhamdulillah...pagi ni fitness ok la sket dari minggu lepaih, mungkin sebab dah bole agak tang mana nak 'offsdle' and tang mana nak tolak hehehee. Lepaih dari Musang King...lajak lagi skit naik 300, turun tuh Abg Mat tak puaih lagi nak 'pelekoh' aku, diajak plak naik Bkt Tok Non. Oooo...main 'kasaq' yaa, takpa2...jommm. Bila dah jom tuu...padan la dengan muka aku hehehee. Dah laaa...malaih nak creta  :-)

Tok Wan lead.....Cu Long ikut rapat  :-)



Perrgghhhh....Tok Wan blah tak kalih dah, no regret !!!



Dah lama sampai ka hehehee...



Bergambar bersama 'selebritik' huhuhu.



Naik 'podium'...nomot 1 dgn nomot 2 hehehe.



Fuuhhhh...skali 'kentut' saja, orang ka belaan nih.



Power btoi org muda dgn org tua nih...adehhh.



Hasil kerja Tok Wan.....balak patah dua dia karate.



Adehhh...kena tapau gilo2, hmm macam biasa laa.



Lorong 'tikuih'...pre-Pencawang 300.



Naik jumpa Tok Non plakkkk...



Haiihhhh...depa ni ligan sapa tak tau.



Ok..everybody tgk sini.



Dok tggu Tok Non, lagi 2 menet Tok Non tadak...kita gerak.



Tadaaa....!!!



1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete