Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Friday, May 16, 2014

Kandungan Masih Dalam Keadaan Normal

Jumaat, 16 Mei - Hmm....lalai dan sambil lewa, adusss tak sensitif btoi la aku nih. Balik keja pagi tadi mama dok mengadu sakit perut dengan pening2, bagi aku pening2 tu besa laa...mama kan tengah pregnent lani, normal laa hehehee. Kalau sakit perut tuh mesti tak makan apa2, dok tahaq perut dok kata tekak tak selesa laa, tu la, ni laa...haihhh. Kul 4:50pm aku bangun nak pi keja, tgk mama terbaring jaa, nampak macam tak larat sangat and Damia pun dok main sesorang jaa, risau gak aku, takut Damia buat aksi2 'terlampau' and tadak sapa dok tengok. Aku nak pi keja dah nih, tgk mama dok terlentang lagi, aku pun force dia, soh mai bangun tutup pintu. Mama pun bangkit mai dgn muka tak rela hehehee....tetiba ja dia jalan melelong, uih uih uih...apa pasat !!! Dengan pantasnya, aku bagitau boss....aku masuk lambat hari nih, emergency.

Bawak pi Klinik Dr. Rashidah, kot area Pokok Sena, coz senang dokter pompuan, org kita plak tuh. Alhamdulillah mama tadak apa2 yang serius sangat, cuma dokter cakap serangan migrain. Hmm...sblom2 ni mama tak dak pun migrain, dokter cakap....maybe ni tindak balas hormon baby dalam perut tuh yg buat mama jadi lagu nih. Ok faham....lepas ni balik mama rehat, Damia mai sini gua kasi 'setel'. AJak main bagi dia letih and tidokan dia, dah setel semua baru aku pi keja...huh !!! dah kul 11pm nih hehehee.

Recommanded klinik....area Pokok Sena, Penang.



Alhamdulillah...kandungan baby masih dalam keadaan normal.



No comments:

Post a Comment