Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Tuesday, May 21, 2013

Journey to KK: Day 6 - The Departure.

Salasa, 21 Mei - Alhamdulillah....bangun pagi ni kesihatan aku beransur pulih sket (tq kepada brader Omar Jailani). Selera makan still tadak, cuma selera minum ayaq masam saja (dah mcm org mengidam la pulokkk). Diam tak diam dah 6 hari stay kat Kota Kinabalu, so hari ni tibalah masa untuk pulang. Aku pun dah tak sabaq2 nak balik, dah 6 hari tak tengok Damia huhuhuu....rindu papa kat kamoo. Pengalaman panjat Gunung Kinabalu memang best, walaupun aku tak berjaya smpai kepuncak, namun sehingga Laban Rata saja tetap tak mengecewakan. Segalanya telah tersurat, mungkin bukan 'rezeki' aku untuk kali ni. Insya'Allah dalam 5-6 tahun nanti jika diberikan kekuatan dan juga umur yg panjang, aku pasti akan mai repeat lain. Nak panjat Gunung Kinabalu modai besaq juga wooo.....kalau buleh rodong mcm tu saja, silap2 tahun depan ble mai lain klu dapat tiket murah Air Asia heheehee. Ok laa...selamat tinggal ya awek2 sabah bahhhh...Damia and mama here I come.

Wajah yg semalamnya pucat, hari ni dah beransur ok.



Ikut kanan yerrr....kalau kiri mcm tak mau blk jaa.



Check in bagasi.



Goodbye bahhhh !!!



No comments:

Post a Comment