Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Saturday, January 12, 2013

Offroad bersama SECC

Sabtu, 12 Jan - Salam and selamat pagi ya'all, pagi ni kayuhan offroad yang pertama bagi aku untuk tahun 2013. Kayuhan offroad pagi ni bertempat di Padang Serai (dekat rumah jerr) dan juga ditemani bersama-sama dengan geng SECC, bertambah lagi rakan2 kayuhan aku. Apa yang menariknya ride pagi ni, depa nak riki trek untuk event Mini Jamboree depa yang akan berlangsung pada 28 April 2013, insya'Allah.

Ini kali kedua aku mai trek kat sini, 1st time mai dulu aku mai dgn membe setaman, Mie dan Anas. Anas jadi 'tourist' guide masa tu, macam2 simpang dia bawak....memang tak cam laa. Hari ni pun sama jugak, tak dan nak kawat cam, kena beli GPS la camni, senang nak plot hihihihhii. Trek kat sini sama mcm trek kat blakang poli, Sg Kob and Serdang, sebab laluan dia dok main dlm kebun kelapa sawit and kebun getah, jadi kena pandai2 la  nak olah buat laluan. Kalau hat buat laluan tu 'geng penyamun'....maka 'ho-liau' la lauan dia, kalau hat buat laluan tu 'geng makan angin'....maka 'happy holiday' la kita hehehehe.

Pagi ni laluan yang geng SECC ni bawak just nice, long climbing ble tahan jugak, dekat2 'power' nak abih mujoq dah sampai hehehe....lega aihhh. Lepaih ni cuti hari sabtu kalau tak kayuh RB, ble la aku mai join geng2 nih, kayuh offroad ramai2 camni baru meriah sket suasana hihihihihi. Tq to Hazri coz bagi info untuk kayuhan hari nih, semoga sukses event Mini-Jamboree yang dirancang oleh geng SECC ni, insya'Allah.


Tempat berkumpul, simpang Taman Meloq....flagoff 08:00am




CP pertama....baru 5km start dah rasa mcm tak cukup 'nyawa'.



 Meriah...mntak2 la depa lepak lama sket hihihihi.



DH ni memang bahaya....bagi yg takut mcm aku ni laaa.



Lintaih single trek kebun getah....awas 'telaga man' ditepi hehehe.



Kedai meggi 'berpuaka'.....klasik dan trurun temurun.



Bersama Anas dan Hazri



"Bila dia nak smawa aku nih, dah nak abih tuh" - Hazri.



Jom balik !!!



Peloton mola, ni gara2 p ligan memba hat mkn meggi 2 bungkuih tu laa hahahaa.



Sampai disini saja...kayuhan kira dah complete laa. Jumpa lagi...



No comments:

Post a Comment