Koko Odd: This Is My Story.

Koko Odd: This Is My Story.

Monday, July 30, 2012

Aktiviti Indoor Bulan Posa.

Isnayan, 30 July - Sebulan or lebih lagiiiii....segala aktiviti kayuhan aku terpaksa dihentikan buat sementara waktu. Ini disebabkan oleh masa yg semakin mencemburui diriku hehehe. Bulan Ramadhan ni, rasanya aku tak plan langsung nak buat kayuhan malam. Kalau tahun2 sebelom ni, ada jugak dok atoq skedul lepaih dari terawih, for this year, no more. Lagi pun bulan Ramadhan tahun ni, insya'allah aku bakal bergelar Bapak, the real Papa Odd huhuhuu. Anytime dari tarikh aku posting ni, bila2 masa saja bini aku bole beranak...dok tunggu ayaq ketuban 'bocoq' saja (Ya' Allah permudah kan lah semua urusan hamba mu ini, amin).

Ok...kita tolak tepi dulu story aku nak jadi bapak tu, nnt sampai masa aku story la kat dalam ni. Lani aku nak bagitau aktiviti indoor bulan posa ni hahahaha. Dua ari sblom posa, aku p rumah Abg Khalib...p pinjam trainer, habuan nak buat 'sekret training' bulan2 posa nih. Tak dapat kayuh real, kayuh 'non-real' pun jadik laa. Tak banyak masa sangat aku amik, satu sesi dalam 15 ke 30 menet saja, buat habuan 'kaden', tu pun peloh bercerau. Ok la ekk, at least ada jugak sumthing aktiviti nak dibuat, kalau dak lepaih saja subuh kira nak sambung tidoq hehehe. Kayuh guna trainer pun tak lama mana dah, esok lusa dah nak blk kmpg mentua, mengkala bila dah blk kmpg tu, segala aktivit teruih tadak....hmmm pakai la aku, drop plak performance 'cemerlang' aku ni hihihihi. Ok laa...selamat mencuba  :-)


Tu dia 'Menoraaaa'....sponser by 'Summer Camp' Kapten hahaha.



Sensor terpaksa diadjust position nya, dari fork depan dibawa ke belakang....nak beli baru, tak perlu kot, wasting money jerrr. Tak mau boh meta pun takpa, tapi tak syok laa....tak tau speed nak maintain brapa.


Make sure wheelset kena center....follow the center point kat trainer tuh.


 
Level utk setting wheelset....apa 'lancau' punya beskat pon bole guna trainer nih.


 
View dari belakang huhuhuu....


 
Full view...hahaha comey dak  :-)




No comments:

Post a Comment